Vereniging

De vereniging heeft als doel zoveel mogelijk mensen actief te laten volleyballen. Binnen de vereniging kan dat op verschillende niveaus in de regio-competitie en in recreatief verband met of zonder competitie element.

Ook senioren die minder tijd hebben om te trainen maar wel competitie willen spelen kunnen terecht bij UDEO. De jeugd en de mini afdeling van UDEO is een dynamische groep die naast zelf volleyballen ook vele activiteiten heeft. Die maken dat UDEO een leuke vereniging is om lid van te zijn.

UDEO probeert d.m.v. acties de uitgaven, naast zaalhuur en de beloning voor de trainers, te bekostigen. Hierdoor kan de jeugd extra aandacht krijgen en wordt er gespeeld met goede materialen en hulpmiddelen.

Lid worden

Nieuwe leden zijn uiteraard van harte welkom en kunnen zich opgeven via secretaris@vvudeo.nl of via de trainers.

De eerste drie trainingen kunnen kosteloos meegetraind worden.

Het opzeggen van een lidmaatschap kan alleen schriftelijk en voor 1 juli of 1 januari bij de secretaris via secretaris@vvudeo.nl.

Lidmaatschapscategorie Prijs per kwartaal
Mini

Jeugd 12 t/m 18 jaar

Recreanten

Recreanten (competitiespelers)

Steunleden

Voor jeugdleden (tot 18 jaar) uit 1 gezin geldt een korting:

2de kind 75%

3de kind 50%

Op het moment dat leden in de competitie gaan spelen (vanaf meisjes C), moet er een tenue worden aangeschaft voor rekening van het spelend lid. Dit wordt geregeld door de vereniging. Het tenue wordt eigendom van het spelend lid.

Alle kosten (contributie + aanschaf kleding) worden afgeschreven per automatische incasso.