Buitentoernooi 2023

BUITENTOERNOOI 2023! 🏐☀️

📅 – Op zaterdag 10 juni houden we weer ons recreatief buitentoernooi op het grasveld naast Dorpshuis Het Blanke Schot in Uddel.

📧 – De inschrijving is geopend! Geef je team op door een mail te sturen naar buitentoernooi@vvudeo.nl . Net als vorig jaar, speelt iedereen ’s ochtends tegen elkaar en worden de teams op basis van de uitslag opnieuw ingedeeld voor de wedstrijden in de middag.

➡️ – Minimale leeftijd voor deelname is 14 jaar, er moeten op ieder moment minimaal 2 dames in het veld staan, ieder team levert scheidsrechters (neem svp zelf een fluitje mee) en tellers en we starten om 9:30 uur (het wedstrijdschema sturen we weer een dag van tevoren naar je toe). Het inschrijfgeld is ook dit jaar weer € 30,- per team en mag op de ochtend van het toernooi betaald worden.

🥩 – De catering is weer in handen van het Blanke Schot. Bij voldoende belangstelling kun je na het toernooi ook meedoen aan de BBQ: geef svp bij je aanmelding op hoeveel mensen van je team daaraan mee willen doen.

Mochten er vragen zijn, stuur ons gerust een berichtje. 💬