Buitentoernooi 2024

Op zaterdag 8 juni houden we weer ons recreatief buitentoernooi op het grasveld naast Dorpshuis Het Blanke Schot in Uddel.

De inschrijving is geopend! Geef je team op door een mail te sturen naar buitentoernooi@vvudeo.nl . Net als vorig jaar, speelt iedereen ’s ochtends tegen elkaar en worden de teams op basis van de uitslag opnieuw ingedeeld voor de wedstrijden in de middag.

Minimale leeftijd voor deelname is 14 jaar, er moeten op ieder moment minimaal 2 dames in het veld staan, ieder team levert scheidsrechters (neem svp zelf een fluitje mee) en tellers en we starten om 9:30 uur (het wedstrijdschema sturen we weer een dag van tevoren naar je toe). Het inschrijfgeld is ook dit jaar weer € 30,- per team en mag op de ochtend van het toernooi betaald worden.

De catering is weer in handen van het Blanke Schot. We organiseren dit jaar geen BBQ maar je kunt de hele dag broodjes, teamschotels en warme snacks bestellen.

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag.